dilluns, 23 de desembre de 2013

ASSEMBLEA OCTUBRE

           
 ASSEMBLEA GENERAL 15/10/2013.

Se celebra l’Assemblea General de la junta de l’Ampa amb el següent ordre del dia:
1.   Presentació de la nova junta de l’Ampa i definició de què entenem nosaltres per Ampa. Associació de pares i mares que vetllem per l’educació dels nostre fills i tots els nens matriculats a aquesta escola. Som un grup voluntari, sense ànim de lucre amb ganes de treballar i poder opinar i donar suport de moltes coses que ens interessen.
Nova junta:
President: Carme Corominas,
Sots-president: Judith Miralpeix,
Secretària: Àngela Bella,
Tresorer: Mari  Ruiz.
Vocals: Ester Casalí, Anna Juanhuix, Marta Carné,  Pep Buixalleu i Ana Ruiz que és la coordinadora d’extra escolars en aquest nou curs.
2.   S’explica com ha funcionat en el període de desembre fins a juliol la tresoreria. Ha estat l’Anna Juanhuix qui ho ha portat per tant ella farà la presentació. El mateix cas per les extraescolars que fins a finals del curs 2012/13 ho va fer l’Ester Casalí i serà ella qui farà la presentació.
3.   Lectura i aprovació de l’acta assemblea anterior a càrrec de l’Àngela, secretària de la junta.
4.   Punt de canvi a càrrec de Les Guilleries Assoc. d’Educació Ambiental. Com a convidades, les responsables d’aquesta associació ens fan una explicació de com funciona.
5.   Tasques i aportacions realitzades durant el curs 2012/2013.
·         Aportació econòmica de l’equip de so pel Festival de Nadal celebrat al desembre.
·         Vam aportar 10 ordinadors portàtils que després de buscar diferents pressupostos vam contactar amb Font Vella i la Pilar Bruguera va fer la donació d’aquests 10 de part de l’empresa de l’aigua. Aquests ordinadors van ser lliurats a l’escola perquè en fessin l’ús més adient.
·         Aportació de 10,00 €/nen per l’excursió de fi de curs dels de 6è.
·         Compra extraordinària de llibres i material per l’escola per valor de 5.300,00 €.
·         Compra de 10 ratolins i 10 auriculars pels ordinadors del centre.
·         Classes de repàs al mes de juliol. Amb un total de 58 nens es va dur a terme el 2n. any amb un gran èxit des de cicle inicial (o sigui, 1er. I 2n.)  fins a cicle superior (6è.).
·         Monitoratge de 2 quarts de 12 a la 1:00 del mig dia, Ampa té una monitora per vigilar i cuidar els nens. I si s’escau, l’Ampa s’ocuparia de l’acollida matinal que no es va portat a terme per no haver-hi nens suficients apuntats.
·         Reunions trimestrals amb direcció per coordinació del centre/Ampa. Ens trobem per parlar de les diferents coses de l’escola i material que puguin necessitar i Ampa pugui aportar.
·         Hem estat valorant molt seriosament externalitzar l’organització de les extraescolars amb alguna empresa de les que s’hi dedica. Vàrem obtenir varis pressupostos i la conclusió va ser que era completament inviable si volem mirar per les famílies perquè el cost de les activitat s’encaria per més del doble.
6.    Expliquem les dues comissions de l’Ampa, que són: Xandalls, que s’encarreguen de recopilar les comandes de bates i xandalls, fer la comanda i repartir-los. I la de llibres que, recicla i treu folres dels llibres vells i conjuntament amb direcció fa les comandes als proveïdors pels nous cursos.
7.    Festes i altres: L’Ampa s’encarrega de la festa de la castanyada, torrar, repartir...
·         També dels crossos, s’informa a tots el alumnes dels crossos que es fan del Consell Comarcal de la Selva, es posa monitor si s’escau i conjuntament amb l’altre escola es fa el bar del cros dels Cortals.
·         Organització junt amb el coordinador escola-ampa de la cursa d’orientació.
·         També de la festa de fi de curs en la qual varem aconseguir l’aportació de Font Vella i Danone que ens van donar aigües, iogurts bebibles i gorres i pales.
·         Avancem que també ens encarreguem de les 2 setmanes intensives de juny en les quals prepararem activitats extraescolars.
·         Informem de la nostra decisió de reprendre l’excursió de final de curs amb alguna sortida assequible per a tothom.
8.    Menjador escolar: Expliquem que l’Ampa va lluitar molt perquè el menjador tornés a estar com el curs anterior i que estem contents del resultat. Com a convidada ve la Conxita i ens explica una mica com funciona el menjador. Ella diu que els menús li venen fets i que ella cuina molt natural. Tot i que li han reduït 1 hora la jornada intenta fer-ho igual.
9.    Complementàries: L’Ester en explica que ara la coordinadora per aquets nou curs é l’Ana Ruiz i que hi ha la mateixa quantitat de nens/es apuntats però menys dies. Ens presenta als monitors de les activitats i ells expliquen el que es fa a cada activitat. Incideix també en que s’ha mirat d’externalitzar i que ens duplica el preu. Que s’intenten posar activitats noves i la gran majoria no ha tingut èxit.
10. Estat de comptes. L’Anna Juanhuix ens fa un resum de l’estat de comptes amb un Power Point on explica les entrades i sortides de les tres comptes que gestiona l’Ampa. Vetllem per l’estat d’aquests diners ja que són de tots.
11. Bloc de l’Ampa. L’Àngela ens explica també, mitjançant un Power Point, com utilitzar el bloc de l’Ampa i que hi podem trobar informació actualitzada de tot el que fem o notificacions importants.
12. Intervenció de la directora de l’escola: La Maite ens fa 5 cèntims del que aquest curs serà molt present, que és la celebració del 75è aniversari de l’escola. Es faran diferents coses com contes sobre la història de l’escola, fotos, el concert de Nadal també anirà dirigit a aquest tema, dibuixos al carrer...
13. Torn obert de paraules: Un pare ens comenta que si les classes de repàs de juliol les podem fer extensives a infantil. Li comentem que aquesta edat no han de repassar i que no volem trepitjar altres entitats que es dediquen a fer lleure també els mesos d’estiu.

Sant Hilari Sacalm a, 15 d’octubre de 2013.

Si no ho veus prou bé, clica aquí



Se

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada